Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Traditional Art / Hobbyist Member Sai Lin FeFemale/Philippines Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 41 Deviations 305 Comments 4,027 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Groups

:iconwitchandwinxclub: :iconclamp-fanclub: :iconreaching--you: :iconkazehaya-x-sawako-fc:

Webcam

deviantID

estranghero
Sai Lin Fe
Artist | Hobbyist | Traditional Art
Philippines
-me in human form, haha!:rofl: ( a big thanks to :iconmejllano: for making me look like a real human being here. :D) Please bear with it.:hmm:^^; I just have to display it here because it's a very special gift from an equally special friend of mine.;) Sorry if at some point, the subject is intolerable to look at, haha, :blush: I really appreciate her effort in doing that portrait but you can't blame her if it turned out to be like this..haha, peace out!:peace::giggle:

Current Residence: sa tabi-tabi
Favourite genre of music: soft rock, alternatives,..
Favourite cartoon character: see my faves..
Personal Quote: Never let your achievements get into your head..
Interests
-got tagged!
by :iconneruteru:

RULES:
1. You must post these rules (very, VERY Important )
2. Answer the questions the tagger set for you in their post, and create ten new questions for the people you tag to answer.
3. You have to choose 10 people to tag and post their icons on your journal.
4. Go to their pages and tell them you have tagged her/him.
5. No tag backs
6. No crap in the tagging section about "you are tagged if you're reading this". You legitimately (AKA, really, truly, with all honesty) have to tag 10 people.

------------------------------------------------

Her Questions: VERY RANDOM...

1. Cats or Dogs?

--Dogs…or :hmm: maybe both. :peace::iconblushplz:
As long as they get along well with each other..

2. What made you go into the addictive realm of DA?

--Ooh...:iconhappyhappyplz: these wonderful arts and such talented artists..:iconloveloveplz:

3. If you are to become the opposite sex for one day, what is the first thing you will do?

--Rummage through my cabinet to find any clothes that'll fit.:iconhurrplz:

4. If zombies and mummies are dead and decomposing, how can they even walk?

-- because they're living dead?:iconthatsgreatplz:

5. How did we meet?

--Idunno...:hmm: because of your SnS fanfic suggestion?:iconretardiloveitplz:

6. What is your usual ship? Fannon or Cannon? Can you give an example of both?  

--fannon.:iconohjoyplz:
Hinata x Sasuke is an example (and Shana x Keisaku, too?)
As for cannon...:iconblushplz:
there are very few couples I really like (compared to Fannon). These were Ryuji Takasu x Aisaka Taiga and Shota Kazehaya x Sawako Kuronuma. :iconwatchitplz:

7. Which is your least favorite season?

--Summer.:iconimboredplz:

8. If you were stranded on a lonely beach, what are the five things that you would want to survive?

--Plenty of foods and drinking water :drool:
--comfy shelter :yawn:
--state-of-the-art computer :pc:
--strong internet connection  :typerhappy:
--and FREE  electricity :excited:

9. At a movie theater which arm rest is yours?

--Both..:iconboredplz:

10. Do you like french fries? :iconirapeuplz:

--:hmm: with coke float?yeah..:iconrlyplz:


------------------------------------------------

MY QUESTIONS:
1. How did you come up with your Deviant name?
2. What do you usually do here on DA?
3. What's the best thing about drawing/painting/ doing arts?
4. What inspires you to draw?
5. When and where's the perfect setting for you to draw?
6. Any stuff you can't draw?
7. How about things that you just don't draw? and why?
8. If someone's to take pictures of your face while you draw, what expressions would we likely see?
9. Do you consider yourself gifted? Why did you say so?
10. Aside from doing arts, what are your other hobbies?

I tag..:hmm::hmm::hmm:

:iconmejllano::iconoriginalnameless:
:iconravenvillanuevat2p::iconsatsujin89:
:icon32celcius::iconniveouslamia:
:iconkeveszm::iconart-game-lover:
:iconyumi226::iconlupuhelumara:
  • Mood: Humor

AdCast - Ads from the Community

×

Friends

Comments


Add a Comment:
 
:iconlee-chan97:
Lee-chan97 Featured By Owner Mar 30, 2014  Hobbyist
Thanks a lot for the fav!!! <3
Reply
:iconestranghero:
estranghero Featured By Owner Mar 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
welcome
Reply
:iconkeeperseekerx:
KeeperSeekerX Featured By Owner Nov 1, 2012  Professional Writer
Thanks for the fav
Reply
:iconestranghero:
estranghero Featured By Owner Nov 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
ur welcome..:love:
Reply
:iconsydusducentia:
SydusDucentia Featured By Owner Sep 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Isang Llama para sa Pilipino!=)
I love Llamas! Can I have one too in return? :iconawwwplz:
Reply
:iconestranghero:
estranghero Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Salamat..!:iconiloveitplz:
Reply
:iconjooood:
Jooood Featured By Owner Jul 14, 2012
Thanks for the fav.
Reply
:iconestranghero:
estranghero Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
you're welcome..:D
Reply
:iconfaithwalkers:
FaithWalkers Featured By Owner Jul 2, 2012  Professional General Artist
:iconremoteangelclub:
This group is about my online webcomic, Remote Angel. I'm trying to get more members to get more exposure since this comic isn't so well known. You may join if you're interested in reading. :D
Reply
:iconestranghero:
estranghero Featured By Owner Jul 5, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Sure, I'll check it out..:D
Reply
Add a Comment: